Admin Admin
Hozzászólások száma : 58 Points : 15675 Join date : 2012. Nov. 27.
| Tárgy: Szerepjáték sugója Szer. Nov. 28, 2012 9:15 pm | |
| Hogyan kezdjem el a szerepjátékozást? Alkosd meg a karakteredet a Karakteralkotás fórumban.
Milyen fajok vannak? Ember: Azon belül lehet nembűvölő, boszorkány (fény, sötétség), varázsló (fény, sötétség), havasi ember (Jégvilágban él és általában jeges képességei vannak). Fa: Azaz bűvös teremtmény aki a Zengerdőben vagy a 3. világban fordul elő. Néhanapján emberi alakot ölt, de ez ritka szokása. A többsége férfinemű. Jellemileg bölcs (nem csoda, hisz több száz éves) és végtelenül türelmes, bírja a gyűrődést. A tüzet nem kedveli. Kobold: Jégvilágban él és általában behódol Carydelia úrnőnek. Kis termetű, de könnyen mozog a dimbes-dombos vidéken. Jó fegyvereket és egyéb tárgyakat készít, de emiatt egy kicsit kapzsi. Tünde: A hegyesfülű igen kedves lény. A természet gyermeke, de mégsem. Nagy az ingerküszöbe és kifinomult a hallása. Nem vadászik, de ha szükséges harcba képes vonulni. Közösségekben él, de akadnak remeték is. A 3. világban fordul elő. Köpenyesek: Keverék emberi formában, rendelkezik varázserővel. Kiskorában kap egy sárkánytojást, ami jelleméből fakadóan előbb-utóbb kikel. A köpenyesek szigorúan együtt élnek a 3. világban, de nagyon nyitottak mindenfelé. Nimfa: Másnéven istennő, aki a természet erejét használja. Teremteni, gyógyítani tud. Gyakran beszéli az állatok nyelvét. Nyugodt, kiegyensúlyozott és rendkívűl gyönyörű. Szintén a 3. világban él. /RENDKÍVÜL NEHÉZ KIJÁTSZANI, EZÉRT CSAK OLYANOKNAK ENGEDJÜK MEG, AKIKBEN BIZTOSAK VAGYUNK!/ Sellő: A 3. világ titokzatos jelensége. Szép és némelyeknek a hangja kimagasló. Pontos celját homály fedi, de sokak szerint jobb elkerülni. Dajkatündér: A Fairy Oakban a 15 évesnél fiatalabb gyerekekre vigyáznak.
Mik azok a tartózkodási helyek? Mi egy kicsit tovább gondoltuk a Fairy Oakot, ezért egy helyszínből három lett. 1, A jól ismert Fairy Oak, egy félelmetes várral és egy folyton bajt okozó Zengerdővel. 2, Jégvilág egy állandó havas terület, amely eredetileg a koboldok és a havasi emberek lakhelye volt. De Carydelia a gonosz boszorkány az uralma alá vonta ,és épített ott egy jégpalotát. 3, A 3. világ, ami sokezernyi misztikus lényt rejt. Ennek a világnak van egy "ura", akiről semmit sem lehet tudni, csak annyit, hogy erős.
Hogyan lehet játszani? A Játéktéren játszol külön kis helyszíneken. Majd ez a meséken össze lesz foglalva. Erről bővebben az Elbeszélői sugóban olvashatsz.
Hozzászólást csak topicba írhatsz a Post reply gomb segítségével, ami bal oldalt alul s fölül található. E/1-ben írj és múlt időben! A játékoknak nincs meghatározott idejük, ahogy jönnek a hsz-k, úgy megy a játék is. Fontos viszont, hogy a másik kariját nem játszhatod ki! Pl.: Te azt írod, hogy ő az almát választotta, miközben ő a körtét akarta. Ellenben egy olyan szereplőt kijátszhatsz, aki senkinek sem a karija és idézni is lehet a másikat.
A hozzászólást Vanília Periwinkle összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Dec. 26, 2012 12:10 pm-kor. | |
|
Admin Admin
Hozzászólások száma : 58 Points : 15675 Join date : 2012. Nov. 27.
| Tárgy: Próbajáték Csüt. Nov. 29, 2012 4:20 am | |
| Ahogy játszani kell: Piroska: Aznap szép volt az idő, ezért kimentem a rétre. Vidáman ugrándoztam barna, kicsi nyuszik társaságában.
Jancsi: Nem tetszett, hogy vidékre kellett utazni, ezért elszöktem a rétre. Nagy meglepetésemre ott találtam Piroskát. - Szia! - köszöntöttem őt már távolról és sietősen közeledtem feléje. Pont mikor odaértem, hirtelen megjelent egy manó, akinek hosszú szakálla volt. - Most nagyon kikaptok! - kiálltotta mérgesen a titokzatos lény. /látod, nem karit ki lehet játszani, de Piroskát, már nem például/ - Miért? - reagáltam rögtön, de késő volt egy kábítóátok eltalált. Összeestem és elvesztettem az eszméletemet.
Piroska: Nezelődtem a réten, amikor egyszer csak hangot hallottam: - Szia! - mondta Jancsi. /ismételni lehet/ - Nini egy Jancsi! - kezdtem én is futni, csak én a fiú felé. Azonban ekkor megjelent egy manó és kábítóátkot küldött Jancsira. Elájult, én pedig nem elvesztve a lélekjelenlétemet, megpróbáltam varázslattal fölkelteni. /és itt Piroska dob/
Nehány szabály a hsz szerkesztéshez: - ennél jóval többet kell írni, csak az átláthatóság miatt lett rövid - ne legyen sok szóismétlés - ne trágálkodj - a mondat végére írásjelet tegyél - a beszéd előtt legyen gondolatjel. - ne csak egyszerű mondatokat írj (pl.: Az alma az asztalon volt. Az alma piros volt. -> Az alma az asztalon volt, egy piros színű.) - sok legyen a szöveg és kevesebb a beszéd - jó ha szinezed a hozzászólásaidat, ezt a kis színes négyzetes opcióval teheted | |
|